Prof. Dr. Çiğdem Ünal - Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi Uzmanı

Nişantaşı Estetik Cerrahi

UYLUK GERME

UYLUK GERME NEDİR?

Çeşitli faktörlere bağlı olarak uyluk bölgesinde oluşan sarkma ve bozuklukların düzeltilmesi için yapılan bir operasyonlara uyluk germe ameliyatları denilmektedir.

Hızlı, aşırı kilo alıp verme ve yaşlanmanın etkisiyle deride elastikiyet kaybı yaşanır, cilt bozulur ve kendini tekrar toparlayamaz hale gelir. Yer çekiminin etkisiyle uyluk bölgesinde sarkmalar meydana gelir. Hamilelik sonrası, doğum, yaşlanma, kilo alıp verme, yerçekimi ve derinin yumuşak olması gibi etkenlerin uyluk bölgesi estetik görünümünü kaybeder. Genellikle kadınların sıklıkla şikayet ettikleri bu deformiteler, uyluk germe ameliyatı ile giderilebilir.

Uyluk germe ameliyatı nasıl yapılır?

Uyluk germe ameliyatları genel anestezi altında tam donanımlı hastane ortamında yapılır. Operasyon öncesinde hasta muayene edilerek, uyluk bölgesindeki yağ birikimler ve sarkmış deri incelenir. Hasta ve doktor iletişimi çok önemlidir. Hasta beklentilerini, doktor ise yapılabilecekleri planlı bir şekilde aktarmalıdır.

Estetik görümü olumsuz yönde etkileyen, birçok kişiye hem fiziki, hem de psikolojik problemler yaratan, üst bacak kısımlarındaki sarkmalar ve yağlanmalar uyluk germe ameliyatı ile düzeltilebilir. Bu gevşekliklerin, yağlanmaların ve sarkıklıkların daha sıkı ve toparlanmış bir yapıya kavuşturulması sağlanır. Bu tedavide uyluk üst ve iç bölgesindeki bollaşmış derinin toparlanması sağlanmaktadır. Operasyonun süresi ortalama olarak 2 saat sürmektedir. Operasyondan sonra bir gün hastanede kalınması yeterli olur.

Uyluk germe estetiğinde amaç cilt altında biriken fazla yağ dokusunun çıkarılmasıdır. Operasyonda yapılan kesiler olabildiğince görünmeyecek olan popo altına ve kasık bölgesine gizlenebilir şekilde yapılır. Kasık bölgesinden uyluk iç kısma doğru uzanan bölümden açık kesiler ile cilt altı yağ dokusu ve sarkmalara neden olan deri fazlalıkları alınarak bölge toparlanır.

Uyluk germe ameliyatı sonrası süreç

Uyluk germe ameliyatı sonrası ilaç ile kontrol edilebilen hafif bir ağrı olabilir. Operasyondan 12 ile 24 saat sonra hasta taburcu edilir ve evine gönderilir. Üç gün sonra normal sosyal hayata dönülebilir ve iki hafta sonra da işe başlanabilir. Operasyon sonrası dönemde istirahat çok önemlidir. Çünkü dikişler kasık bölgesindedir ve çok kolay deforme olup yara oluşturabilir, açılabilir. Verilen ilaçların düzenli kullanılmasına, yara bakımına ve pansumana özen gösterilmesi gerekir.

VÜCUT ESTETİĞİ

Lütfen adınızı yazınız!
E-posta adresinizi yazınız!
Invalid Input
Geçersiz Giriş

Lütfen mesajınızı yazınız!
LütfenOnaylayınız.
Lütfen adınızı yazınız!
E-posta adresinizi yazınız!
Invalid Input
Geçersiz Giriş

Lütfen mesajınızı yazınız!
LütfenOnaylayınız.

DR. ÜNAL, İLETİŞİM BİLGİLERİ

Prof. Dr. Çiğdem Ünal
Estetik, Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi

+90 542 310 2038

drcigdemunal@gmail.com

Valikonağı Cad. Poyracık Sok. Pınar Apt. 63/6
Nişantaşı / İstanbul

Please publish modules in offcanvas position.